maanantai 8. kesäkuuta 2009

Matkailu avartaa

...ja ehkä myös köyhdyttää, veikkaan. Mutta tapaamisessa alustavasti puheltiin (tai minä yllytin muita:-)) kesäretkelle Tapion kauppaan. Ja hommahan hoitui kevyesti perhepoliittisissa neuvotteluissa pienellä vaihtokaupalla. Eli päivä olisi 18.7. ja lähtö varmaan vaikka 9 jälkeen. Autoon mahtuu 7, tai siis minun lisäkseni 6.

Outi lupasi lähteä heti. Ei kuulemma osta mitään. (Tähän virnistelyyn ei ole olemassa minkäänlaista riittävää hymiöntapaistakaan)

Ja hyviä KIPpailuja, minä kokoustan Turkkusessa ja olen hengessä mukana!

2 kommenttia:

Rva Silmusolmu kirjoitti...

Varaan heti kyytiin paikan itselleni!
Ja jos moni jää kyydistä paikkojen puutteessa, eiköhän toinenkin auto jostain järjesty.

(Vinoja hymyjä täältäkin Outille)

Outi kirjoitti...

Ei yhtään virnuta siellä! Mä en ole koskenut puikkoihin tammikuun jälkeen, jollon sain viimeset joululahjat valmiiksi, joten mulla ei ole minkäänlaista oikeutta hankkia mitään. Ellen nyt yhtäkkiä sit alakkin kutomaan taas...

Te voisitte _yrittää_ mua sitten vähän vahtia siellä. :D